Basit Belge Görüntüleme ve İş Akışı Yönetimi
Bir anahtar kelime veya numara referansına dayalı olarak kuruluşunuzdaki herhangi bir belgeyi “google” edebildiğinizi düşünün. OCR tanıma yazılımı ile, taranan belgelerinizi herhangi bir isim veya numara referansıyla arayabilirsiniz.
Basit Bir Doküman Yönetiminin 3 Bileşeni / Dijital Arşivleme Çözümü
Tarama ve Görüntüleme: Belgeler Aranabilir PDF formatında taranır (Optik Karakter Tanıma, dokümanda bulunan tüm metin, anahtar kelime ve numara referanslarını indekslemektedir). Tarama ve
Görüntüleme: Belgeler Aranabilir PDF formatında taranır (Optik Karakter Tanıma, dokümanda bulunan tüm metin, anahtar kelime ve numara referanslarını indekslemektedir).
Depolama: Belgeleri yerel ağdaki mevcut klasörler halinde çok basit ve kolay bir şekilde yönlendirin veya tarama aygıtı / MFP’den doğrudan yeni klasörler oluşturun.
Alma: Belgelerinizin herhangi birini ad, anahtar kelime veya numara referansıyla bulmak için İndeks aramayı kullanın.
Temel Avantajlar
Güvenlik ve İyileştirme: Yerinde, kolay yedekleme ve depolama
Verimlilik Kazançları: Bir belgeyi bulmaya çalışırken artık dosya dolaplarını elden geçirmezsiniz.
Erişilebilirlik: Belgeler, ofisinizdeki ya da uzaktaki uzaktaki yerlerde bulunan birçok kişi tarafından görüntülenebilir
Organizasyon: Alan Verimliliğini yeniden kaydettirmeye gerek olmadığından, belgeler kaybolmaz: Ofis / çalışma yerinizde ofis ve dolap alanı yaratın
Maliyet Tasarrufu: Çalışan ve şirket kaynakları manuel işleme, dosyalama ve yeniden dosyalama işlemlerinden ücretsizdir.
Çevresel Sürdürülebilirlik: Dokümanlar, çalışanların şebeke genelinde erişebilmeleri nedeniyle sıklıkla yazdırılmakta ve kopyalanmaktadır.
Kaynak (previously published on): https://printel.com.tr